Een heerlijk intense sessie met Meesteres Do

 Donderdag 7 maart,

Geduld is een schone zaak, alleen niet altijd even makkelijk en zeker niet als iets langer duurt dan waar je eigenlijk op rekende. Dat laatste had ik overigens volledig aan mezelf te danken en zie het als een leermoment om iets mee te gaan doen, nooit te oud om te leren toch?

Wat was er aan de hand?

Begin januari had ik een planning met poetsdagen voor het eerste kwartaal naar Domination Palace gemaild en daarin aangegeven om, naast de reeds vaststaande deelname aan Meesteres Nina haar ‘Neonbound’ evenement, in die periode nog één of twee sessies in te plannen. Om het zoveel mogelijk aan te laten sluiten bij mijn ‘Femdomia’ Fantasie, waarin ik als ‘vaste slaaf’ van het  opleidingsinstituut te alle tijde beschikbaar ben om, naast de opgedragen werkzaamheden, te dienen als ‘speeltje’ voor de Dames, aangegeven dat ze me voor zowel Dame als datum in het ongewisse zouden laten 

De eerste week van februari had ik terloops geïnformeerd naar de sessies en toen was me te verstaan gegeven dat ze gepland stonden. Alleen zijn we nu een maand verder en begin ik te verlangen naar een spel, zouden ze het echt niet vergeten zijn?. Als ik er naar vraag bij Meesteres Do reageert ze enigszins geprikkeld en ja, het staat in de planning en ja, we gaan straks spelen dus is het nu niet echt een ‘blind date’ meer.. Oeps, sorry, had ik nu maar niks gevraagd...  Afijn, ik weet waar ik aan toe ben maar besluit ook dat ik voor een volgende planning een paar spelregels en bijhorende consequenties ga bedenken waar ik me aan moet houden:-).


----------------------------------------------------------

Het is rond  kwart voor zeven als ik van Meesteres Do de opdracht krijg om in de kelder te gaan douchen en daar op haar te wachten. Na een klop op de deur, ten teken dat ik gereed ben, neem ik op enige afstand ervan geknield plaats. Niet veel later gaat deze open en komt de Meesteres binnen waarna ze voor me gaat staan. Gebiologeerd staar ik naar haar blote voeten die in mijn blikveld zijn verschenen en pas na een “Voeten kussen!” maak ik mijn blik er van los, doe wat er van me verwacht wordt, buig me voorover en begin ze uitgebreid te kussen totdat de Meesteres het genoeg vind en me verordend om op te staan.

Dat staan is overigens van korte duur, want ik krijg een stel enkelboeien verstrekt die ik zelf om moet doen en dat gaat nu eenmaal makkelijker als je weer door de hoeven gaat. Daarna moet ik weer overeind komen en doet Meesteres Do me de polsboeien om. Eigenlijk best grappig als je er over nadenkt, de ene Meesteres of Lady schept er genoegen in om je te laten klungelen met de polsboeien terwijl een andere ze om je polsen vastmaakt met de opmerking dat ze een hond ook zelf de halsband omdoet…. In beide gevallen hoe dan ook vernederend...

De takel die in de achterste kelderruimte hangt wordt met een druk op de knop omlaag gedaan waarna we er een soort sling aan hangen. Een brede leren riem met twee openingen die op zijn beurt weer aan een spreidstang is bevestigd welke voorzien is van een veer en daarmee aan de takel is vast gemaakt. Verder zitten er nog een tweetal grote lederen lussen aan. 


Ik heb de sling wel vaker gezien (en schoongemaakt) maar nog niet in gebruik. “Dat is dus geen schommel!” zegt Meesteres Do berispend maar met een lach als ik er in ga zitten.., ik was dus iets te voorbarig. Je bovenbenen gaan in de lussen en de brede riem gaat achter je rug of voor je borst, vandaar de twee openingen, legt ze uit.

De takel gaat verder omlaag waarna ik in de lussen stap en zodra die om mijn bovenbenen zitten, nog net niet in de lies, doet Meesteres Do de takel wat verder om hoog totdat ik vrij hang met mijn rug tegen de riem aan. Nadat de polsboeien zijn vastgezet aan de spreidstang boven mijn hoofd wordt ik verder opgehesen tot ‘werkhoogte’…

Ik krijg een duw en ga alle kanten op, door de veer ook wat om hoog en omlaag. Zo met de benen wijd en billen bloot ben ik compleet overgeleverd aan de Meesteres die zichtbaar geniet van mijn hulpeloosheid. Ze heeft vrij spel en kan aan alle kanten om me heen lopen of, en dat is makkelijker, me gewoon in de gewenste positie draaien.

Dat is dus met mijn rug naar Meesteres Do toe, die begint met het opwarmen van mijn billen met een stevige hand spanking.  Even later komt ze achter me staan en voel ik een paar handen die mijn tepels opzoeken en deze tussen haar vingers knijpt. Ik doe mijn hoofd wat achterover een laat een tevreden ‘gegrom’ horen, wat dat betreft kan het bewerken van mijn speentjes met de vingers niet gauw te hard gaan. Nagels is overigens een ander verhaal en als ze die even later gebruikt laat ik toch wel een pijnlijk gekerm horen. Meesteres Do komt voor me staan en gaat nog even lekker verder met het folteren van mijn tepels waarbij ze me in de poppetjes van m’n ogen met een sadistisch lachje  blijft aankijken. Dat “Look me in the eye while I’m hurting you!” is toch echt wel een fetisj van me. Natuurlijk probeer ik het elke keer zo lang mogelijk vol te houden, maar tot op heden heb ik me steeds na een korte tijd gewonnen moeten geven…

Mijn gepijnigde tepels worden voorzien van een paar stevige klemmen aan een kettinkje waarna Meesteres Do vrolijk verdergaat met het opnieuw opwarmen van mijn zitvlees. Ze slaat best wel hard en terwijl ze daar mee bezig is bekruipt me, net als een vorige keer bij Meesteres Jezebel, een verlangen om eens een uur durende OTK hand spanking te krijgen. Ik zal het maar niet hardop zeggen, want ergens van dromen of daadwerkelijk ondergaan zijn toch wel twee heel verschillende zaken. Ondertussen beginnen mijn billen al wel lekker te gloeien.

Ik krijg een klein zetje waardoor ik in de rondte begin te tollen en na twee omwentelingen of zo roept Meesteres Do “Stop!” Ja, lol, hoe dan? en ik draai verder.. Na nog een rondje te hebben voltooit pakt ze het kettinkje van de tepelklemmen vast waardoor ik met een ruk, en nog pijnlijker tepels, tot stilstand kom. “Ik zei toch stop!” hoor ik haar vermanend maar met een sadistisch lachje zeggen, terwijl ze de losgetrokken klemmen achteloos op de grond laat vallen. …Laat ik mijn gedachten van dat moment maar censureren ;-D

De takel gaat omlaag en voorzichtig stap ik uit de sling, op zich zat het best comfortabel maar omdat de bloedsomloop best wel wordt afgeklemd bestaat er een kans op ‘out’ gaan als iemand er na lang in hangen te snel uitgaat laat de Meesteres weten. Nu heb ik zelf een hele prettige herinnering aan het moment dat ik dat ik weer bij kennis kwam nadat ik vorig jaar tijdens een sessie een keer van m’n stokje ging, alleen snap wel dat het voor de dames wat meer impact heeft, dus beter van niet.

We gaan naar de voorkelder waar ik van Meesteres Do het spank-bankje in het midden moet neerzeten en er op plaatsnemen waarna ze mijn polsboeien aan elkaar haakt en deze met een ketting aan de voorzijde vastzet. Waarschijnlijk zijn mijn billen teveel afgekoeld want ik krijg wederom een pak slaag met de blote handen totdat de Meesteres tevreden is met het resultaat.


Nu is het tijd voor het echte werk waarvoor Meesteres Do een paar straps pakt om mee te beginnen.

Eerst krijg ik een paar slagen om te wennen waarna ze zegt “En nu twintig harde..” Na tien slagen krijg ik te horen “Als jij niet telt dan doe ik dat en het kan zijn dat ik er een paar vergeet….” Hoewel de slagen best aankwamen kan de ‘brat’ in me het niet laten en begin ik met tellen maar dan van vooraf aan, iets wat de Meesteres wel kan waarderen. 

Er komt een volgende strap aan te pas, eerst weer een paar slagen ter opwarming en dan twintig harde, of waren het er nou tien… ‘Pets.. “één”,  pets “…”,  pets “twee”, pets “…”   ik weet niet of ik dat zo nog lang volhoud maar ik wil het…

Bij de derde strap geef ik me gewonnen en tel netjes zo als het hoort. De eerste traantjes komen naar boven, ik zucht en grom maar weet het einde te halen..

Het is nog niet voorbij, Meesteres Do maakt de polsboeien los, het spank bankje gaat opzij en de bondage tafel gaat van de kant. Daarop moet ik op mijn buik gaan liggen en krijg een paar handdoeken voor onder m’n hoofd. De polsen en enkels worden aan weerszijden vastgehaakt zodat ik geen kant op kan en ben overgeleverd aan de genade van de Meesteres.

De straps maken plaats voor een aantal verschillende floggers die volgens het zelfde ritueel worden gebruikt. Ik merk al bijna niet meer dat ik geslagen wordt, op een enkele tik na die net iets hoger of meer op de heupen terecht komen. Dan zijn de twee laatste floggers aan de beurt, die komen uit de persoonlijke collectie van de Meesteres en hebben rubberen strengen. De eerste kan ik nog net verdragen maar de tweede…. Dat is er exemplaar met een viertal vingerdikke kabels van een centimeter of dertig.  De slagen daarmee hebben hun uitwerking en ik ga compleet over mijn grens, daarbij aangemoedigd door Meesteres Do om me te laten gaan waarna alle emoties bij me los komen.

Ik krijg een kus op mijn hoofd en hoor mezelf uit de verte “Dank u wel Meesteres” zeggen als antwoord op Meesteres Do die laat weten trots op me te zijn. Ze vraagt of ik een glas cola wil en laat me daarna een poosje lekker in mijn wolk nagenieten en bijkomen voordat we aan het tweede deel beginnen.

Als de Meesteres weer binnenkomt heeft ze een tas met spullen bij zich en een leren hoofdkap. Ik moet op de zijkant van de tafel gaan zitten waarna ik de kap opgezet krijg die vervolgens met een riempje rond mijn nek wordt vastgezet. De enige opening is een rond gat van een centimeter of twee ter hoogte van m’n mond. Iets zien is onmogelijk, wat horen gaat door de verdikking bij de oren ook bijna niet, net als praten wat bemoeilijkt wordt door de opening. Ademen is gelukkig geen probleem al leek dat in het begin van wel.

Ik moet op mijn rug gaan liggen met opgetrokken knieën, armen langs het lichaam en de enkels zo dicht als mogelijk tegen mijn billen aan, waarna de pols- en enkelboeien met een koord aan de tafel worden vastgebonden. Hoewel het niet koud is, en de airco op verwarmen staat, lig ik toch te trillen van de kou wat een gevolg is van de spanking. Door me te concentreren op wat komen gaat lukt het me om te ontspannen en wordt het rillen minder. 

Relaxed zijn is zeker nodig want ik voel hoe er eerst één en vervolgens een tweede vinger zich via mijn sterretje voorzichtig een weg naar binnen banen. Daarna worden ze even terug getrokken en komen er een derde en vierde vinger bij die, zo te voelen, rijkelijk van Crisco zijn voorzien. Meesteres Do voert al draaiend met haar hand de druk langzaam op en ik laat door een tevreden gegrom weten dat ze door kan gaan. Ze trek haar hand iets terug en duwt die daarna weer langzaam verder naar binnen. Aan de druk te voelen is haar duim er bijgekomen en niet veel later neemt de spanning op m’n sluitspier af als het dikste deel is gepasseerd en ik me aangenaam gevuld voel waarna er golven van genot door mijn onderlijf trekken. Met langzaam draaiende bewegingen wordt ik zo een poosje  heerlijk gefist waarbij ik meerdere anale orgasmes beleef.

Nadat ze haar hand langzaam heeft terug getrokken krijg ik een dikke dildo in en de opdracht om die binnen te houden waarna Meesters Do met mijn tepels begint te spelen. Daarbij knijpt ze een keer goed met haar nagels met als gevolg dat de dildo weer naar buiten floept en ik me verontschuldig met een “Sorry Meesteres” al weet ik niet of dat te horen was door de hoofdkap heen.

Op haar vraag of ik wel eens anale elektro heb ervaren vertel ik dat Meesteres Gwen het een keer heeft gebruikt als ondersteuning bij een ander spel en dat het toen slechts van korte duur was. 

Ik voel dat er een metalen plug in mijn kontje wordt gestoken en niet veel later trekken de eerste tintelend vibrerende golven door m’n onderlijf. Meesteres Do voert de intensiteit langzaam op en zegt op gegeven moment dat die op 50% staat. Het is een buitengewoon intens gevoel, maar geenszins pijnlijk. 

Het apparaatje gaat even uit waarna Meesters Do het touw waarmee de boeien vastzitten losmaakt en ik daarna mijn benen plat moet leggen. Ze begint mijn bovenlichaam en benen te omwikkelen met folie en niet veel later voel ik me als een ingepakte rollade, koud heb ik het nu zeker niet meer.

Ik voel dat er een gat in de folie worden gemaakt ter hoogte van mijn kruis waarna ze m’n pik en ballen er doorheen haalt, ook bij m’n tepels worden er openingen gemaakt.

Er wordt iets van een rubberen ring over mijn pik geschoven en aan de basis vastgeklemd gevolgd door een andere die net onder m’n eikel wordt vastgezet. Even later voel ik wederom de vibrerende golven maar nu door mijn hele onderlijf en genetalien. Ik wordt onderhanden genomen met een ‘dubbele Helix’ zogezegd, oftewel twee E-stim apparaten tegelijkertijd. Dat gebeuren is zo overweldigend en intens dat ik in een andere wereld terecht kom. Als er wat later een vibrator op mijn pik en ballen wordt gezet heb ik het niet meer en laat me lekker gaan. Het is als een orgasme en dan niet in de zin van het woord maar vele malen intenser. 

Opeens voel ik een stekende pijn in mijn tepels en worden mijn kreten gesmoord door een hand die de opening van de hoofdkap afdekt, dus ook nog een stukje tepelspel en breathplay erbij. In de eerste instantie dacht ik dat er op de tepels ook elektro werd gebruikt, want zo voelde het, alleen bleek achteraf dat de Meesteres daarvoor een pinwiel had gebruikt en dat mijn speentjes nog erg gevoelig waren van het eerdere spelen ermee.

Meesteres Do komt er achter dat ze eerder bij het gebruikt van de vibrator de E-stim van mijn kontje heeft uitgezet en dat was niet de bedoeling, overigens heb ik daar weinig van gemerkt aangezien ik op dat moment in andere sferen vertoefde. Om dat te compenseren krijg ik er nog een laatste keer met de anale elekto van langs, alleen nu steeds harder. 75% hoor ik haar zeggen... mijn hele onderlijf trekt in pulserende golven samen. “Nog 10 seconden” roept Meesteres Do, waarna ze aftelt en daarbij de intensiteit steeds een stukje verder opvoert. Wauw wat is dat heftig..., geen idee of ze uiteindelijk tot de 100%  is gegaan, het nog steeds vol te houden maar aangenaam is anders. Gelukkig, de tien tellen zitten erop en het apparaat wordt uitgeschakeld, dit had zo zeker geen minuten moeten duren.

De folie wordt losgeknipt en de kap afgedaan waarna ik een poosje lekker lig na te genieten en bij te komen terwijl Meesteres Do een glas cola voor me haalt. Daarna ruimen we samen de kelder op en praten onderwijl de sessie door. Na nog een aantal reguliere poets taken te hebben gedaan neem ik met een knuffel afscheid van Meesteres Do en rijd meer dan voldaan naar huis.



Oh ja, voor wat betreft de spelregels die ik me zelf heb opgelegd en inmiddels bekend zijn bij het DP team… 

Het is Willem niet toegestaan om te informeren naar zijn sessies.

Bij overtreding geldt het volgende:

Staat er op de dag geen sessie voor hem gepland dan mag er een sessie van een uur op de agenda worden gezet. Indien de agenda dat niet toelaat schuift deze door naar een andere datum.

Staat er voor hem die dag al wel een sessie in de agenda dan mag deze met een uur worden verlengd of er mag een tweede dame bij worden betrokken. Ook hiervoor geldt dat als de agenda het niet toelaat deze door kan naar een andere datum.


Ik weet niet of ik me er aan kan houden, want na die heerlijk intense sessie van vandaag met de geweldige Meesteres Do kan het zo maar zijn dat ik ze bewust overtreed;-) 


subzero


Populaire posts van deze blog

De managementassistent van Meesteres Cleo

Dubbele blind date bij Dominaton Palace (met Mx. Jessica, Lady Annabel en Mrs. Nina)

Poetsslaaf bij Domination Palace, en blind dates met Mrs. Do en Mrs. Gia